vineri, 22 martie 2013

Mierea de albine



Da a-ti citit bine.Mierea de albine este un excelent aliment produs de albine care il folosim de obicei ca deliciu,indulcitor sau pentru unele prajituri.Totusi cati oare dintre noi ne-am intrebat vreodata ce contine acest minunat aliment si cu cate lucruri bune ne poate ajuta.
In primul rand este o excelenta sursa de energie ,continand zaharuri care sub influenta salivei se descompun in glucoza,care la randul ei este transformata in energie,glucoza fiind principala sursa de energie a corpului.Mierea contine toate vitaminele importante pentru corp:
Vitamina B1,
Vitamina B2 ,
Vitamina B6 ,
acid pantotenic,
acid folic,
Vitamina PP,
Vitamina H ,
Vitamina B12 ,
Rutina,
Vitamina C;
Provitaminele A,
Vitamina K
precum si minerale ca cupru, mangan, calciu, potasiu, sodiu, magneziu, fier, fosfor, siliciu.
In principal mierea contine 17% apa,fructoza 39%,glucoza 32% si sucroza.Atentia calitatea mierei depinde foarte mult de solul pe care au crescut florile.
Cum putem folosi mierea si in ce scop?
Are multiple aplicatii de la cresterea imunitatii pana la masti de ten,putand fi folosita si ca cicatrizant,antiseptic etc.
Remedii pe baza de miere:
Miere amestecata cu scortisoara,sau pur si simplu intinsa pe paine peste care presaram scortisoara creste rezistenta asupra infectiilor.

Miere amestecata cu hrean si lamaie,lasata la macerata 14 zile.Are un gust greu suportabil dar este excelenta in sezonul rece crescand eficient rezistenta in fata agentilor virali.

O lingurita de miere dimineata pe stomacul gol protejeaza impotriva ulcerului si implicit al bacteriei Helicobacter Pylori.

Mierea amestecata cu pulbere din coji de oua,lasate la macerat 14 zile,ideala in tratame rahitism al copiilor.Atentie: a nu se consuma timp indelungat.

O lingurita de miere amestecata cu 1 lingurita de drojdie de bere,si 2 lingurite de suc de rosii excelenta pentru acnee si ten.

2 comentarii:

  1. Am fost diagnosticat cu HIV / SIDA, timp de peste 5 ani, care mi-a facut sa pierd slujba mea și relația mea cu logodnicul meu, după ce a descoperit că am fost cu HIV, a plecat de la mine am încercat tot tot posibilul să-l facă rămâne cu mine, dar mi-a neglijat până când un prieten de-al meu pe Facebook din Singapore, mi-a spus mare vindecător, care va restaura viața mea din spate cu ierburi sale de vindecare puternice ... el mi-a trimis adresa de e-mail pentru a contacta (draribaspelltemple@gmail.com) și l-am contactat rapid , iar el a spus starea mea poate rezolvată, că el va trata boala imediat numai dacă i se poate avea încredere în el și să accepte termenii și starea lui, am fost de acord pentru că am fost atât de mult nevoie de ajutor prin toate mijloacele, așa că am făcut tot ce vrea de la mine și în mod surprinzător duminică săptămâna trecută El mi-a trimis un text, care i-ar trebui să se grăbească la spital pentru un control, pe care am făcut-o cu adevărat, confirm faptul că de la medicul meu că eu sunt acum (HIV seronegativi), ochii mei plini de lacrimi și bucurie, plâns foarte mult pentru că într-adevăr boala mi-a lipsit de multe lucruri din viața mea, Acesta este un miracol, Vă rugăm să nu en-mistui e-mail dr.aribaspelltemple@outlook.com, sau draribaspelltemple@gmail.com sau sunati la 2348140439497 pentru vindecare și soluţie

    RăspundețiȘtergere
  2. Am fost diagnosticat cu HIV / SIDA, timp de peste 5 ani, care mi-a facut sa pierd slujba mea și relația mea cu logodnicul meu, după ce a descoperit că am fost cu HIV, a plecat de la mine am încercat tot tot posibilul să-l facă rămâne cu mine, dar mi-a neglijat până când un prieten de-al meu pe Facebook din Singapore, mi-a spus mare vindecător, care va restaura viața mea din spate cu ierburi sale de vindecare puternice ... el mi-a trimis adresa de e-mail pentru a contacta (draribaspelltemple@gmail.com) și l-am contactat rapid , iar el a spus starea mea poate rezolvată, că el va trata boala imediat numai dacă i se poate avea încredere în el și să accepte termenii și starea lui, am fost de acord pentru că am fost atât de mult nevoie de ajutor prin toate mijloacele, așa că am făcut tot ce vrea de la mine și în mod surprinzător duminică săptămâna trecută El mi-a trimis un text, care i-ar trebui să se grăbească la spital pentru un control, pe care am făcut-o cu adevărat, confirm faptul că de la medicul meu că eu sunt acum (HIV seronegativi), ochii mei plini de lacrimi și bucurie, plâns foarte mult pentru că într-adevăr boala mi-a lipsit de multe lucruri din viața mea, Acesta este un miracol, Vă rugăm să nu en-mistui e-mail dr.aribaspelltemple@outlook.com, sau draribaspelltemple@gmail.com sau sunati la 2348140439497 pentru vindecare și soluţie

    RăspundețiȘtergere